Безпека

  • Яким має бути пароль до аккаунтів?

    Якщо Ваш пароль буде занадто простим, зловмисники зможуть його зламати/підібрати та отримати доступ до ваших даних. Щоб запобігти кражі вашої інформації сторонніми особами, пароль має відповідати таким вимогам:

    • Довжина паролю – не менше 8 символів

    • Пароль не має складатись тільки з цифр або тільки з літер

    • Використовуйте літери у різному реєстрі

    • Включіть у пароль спецсимволи (#, _, $, і т.д.)

    • Використовуйте різні паролі для різних аккаунтів

    Для збереження ваших персональних даних:

    • Не розголошуйте паролі третім особам

    • Використовуйте антивірусні програми

    • Раз на пів року змінюйте паролі у ваших аккаунтах.

  • Як мені захистити свій комп‘ютер від вірусів?

    Ми радимо використовувати антивірусну програму для захисту Вашого комп‘ютера. Такий захист попередить про наявність злочинного втручання. Він допоможе захистити ваші особисті дані, мінімізує ризики зараження вашого комп’ютера вірусами та впливу шкідливих Інтернет-програм і СПАМу. Необхідно регулярно оновлювати антивірусну програму та сканувати жорсткий диск на наявність вірусів та іншого зловмисного програмного забезпечення.

  • Як зробити безпечним користування соцмережами?

    Наші поради для безпечного користування соцмережами:

    • Налаштуйте параметри конфіденційності

    • Змінюйте пароль не рідше, ніж раз на пів року

    • Не вказуйте у профілі свої контактні дані (домашню адресу, номер телефону)

    • Не залишайте у соцмережах номер своєї банківської карти

    • Не відкривайте посилання, отримані від незнайомих відправників

    • Добавляйте у друзі тільки тих, з ким особисто знайомі.

  • Хочу налаштувати WI-FI та встановити пароль на з‘єднання. Як це зробити?

    Вам необхідно внести такі налаштування:

    • В адресному рядку введіть http://192.168.1.1

    • Ім‘я користувача - admin

    • Пароль - admin

    • Network - WLAN

    • Оберіть - Активувати безпровідний RF

    • Mode (Режим) - Mixed 802.11b+802.11g+802.11n

    • Country/Region (Країна/регіон) - Ukraine

    • Band Width (Ширина смуги пропускання) - 40 МГц

    • WPA Passphrase (Пароль WPA) – пропишіть пароль доступу до мережі (від 8 до 63 символів).
  • Як убезпечити роботу в Інтернеті?

    • Встановіть антивірусну програму та регулярно її оновлюйте.

    • Раз на пів року змінюйте паролі до аккаунтів.

    • Не переходьте за посиланнями, що отримані від незнайомих відправників.

    • Наводьте курсор на посилання, за яким хочете перейти, щоб побачити його повну адресу.

    • Не підключайтеся до безкоштовних незахищених мереж WI-FI, у яких Ви не впевнені.

    • Вказуйте номер банківської карти тільки у перевірених платіжних системах.

    • Завантажуйте відео тільки з сайтів, яким довіряєте.

  • Що таке шпигунські програми та чим вони небезпечні?

    Шпигунські програми можуть встановлюватись на комп’ютер жертви разом з будь-якою безкоштовною (Freeware) або умовно-безкоштовною (Shareware) програмою. Програми-шпигуни можуть відстежувати Ваші особисті дані - ім’я, адресу, вік, стать, місце роботи та інше.

    Основні функції шпигунського ПЗ:

    • примусова демонстрація реклами (рекламне ПЗ — Adware);

    • зміна налаштувань браузера з метою заманювання на певний сайт;

    • збір конфіденційної інформації з комп’ютера користувача;

    • протоколювання натискань на клавіші (Keylogger);

    • відстеження відвідуваних сайтів;

    • пошук та збір Cookie-файлів. Cookie-файли використовуються деякими сайтами, наприклад, для персоніфікації інтерфейсу або спрощення перевірки автентичності пароля при повторному відвідуванні;

    • пошук та збір ліцензій встановлених програмних продуктів;

    • відправка накопиченої інформації розробнику шпигунського ПЗ.
  • Я отримав СМС з незнайомого мобільного номера з підписом Укртелеком. Як мені зрозуміти, що СМС від вас?

    Перевірте, хто є відправником СМС. Якщо відправник Укртелеком, повідомлення від нас. Якщо повідомлення надійшло з мобільного номера, воно від зловмисників. Якщо СМС має стороннє посиланням, ні в якому разі не переходьте за ним. У повідомленнях від компанії посилання може бути тільки на офіційний сайт Укртелеком http://www.ukrtelecom.ua.
  • Мені подзвонили на мій міський номер і повідомили про виграш призу від Укртелеком. Щоб отримати свій подарунок, запропонували перерахувати суму податку на картку. Як дізнатись, чи проводите ви такі акції?

    Компанія Укртелеком ніколи не просить своїх абонентів перераховувати гроші на сторонню банківську картку або рахунок. Інформацію про всі наші акції можна отримати на офіційному сайті. Також дізнатися, які акції проводить компанія, можна за номером контакт-центру 0(800)506-800.
  • Я користувач послуги Інтерактивне TV. Як мені обмежити доступ дітей до певних каналів?

    Ви можете скористатися функцією Батьківський контроль. Він дозволяє блокувати доступ до обраного відео, TV-каналів та розділу Відеотека.

    Для встановлення паролю необхідно зайти у розділ Налаштування – Послуги – Батьківський контроль та обрати пункт «Змінити пароль». Введіть поточний пароль (за замовченням 0000), потім двічі новий пароль.

    За замовчуванням Батьківський контроль встановлено на все відео жанру Еротика. Все, що знаходиться в батьківському контролі, не відображається в розділі Пошук. Після встановлення «Батьківського контролю» на певні канали та відео, доступ до них буде можливим тільки після введення паролю.
  • Як захистити свій телефон від стороннього підключення?

    Укртелеком дбає про захищеність абонентських ліній від несанкціонованих підключень:

    • Розподільчі шафи (РШ) місцевих телефонних мереж замкнено на замки;

    • РШ обладнуються охоронною сигналізацією, яка виводиться на ПЕОМ диспетчера або на пульт органів МВС;

    • Проводиться роз'яснювальна робота з ЖЕКами про необхідність зачинення підвальних приміщень та розподільчих ніш в будинках.

    Зі своєї сторони Ви можете:

    • Обмежити доступ до телефона стороннім особам

    • Обрати ТП, що найбільше відповідає Вашим потребам

    • Встановити пароль доступу до послуг міжміського та міжнародного телефонного зв'язку

    • Скористатись послугою "Термінова довідка", яка дозволяє двічі на добу отримувати інформацію про міжміські та міжнародні розмови з Вашого номера

    • Якщо Ви помітили ознаки стороннього підключення, треба негайно звернутися до оператора та дослухатися його рекомендацій.