Теми допомоги

  • Як мені замовити послугу телефонії?

    Ви можете замовити послугу:

    • Подзвонивши за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);

    • Завітавши у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу найближчого центру Ви можете знайти на офіційному сайті Посилання

  • Хочу змінити тарифний план. Як це зробити?

    • зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);

    • якщо Ви є власником договору, звернутися у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    Важливо!

    Для зміни тарифного плану необхідно мати позитивний баланс на рахунку.

    Зміна тарифного плану здійснюється безкоштовно.

    Зміна тарифного плану на інший можлива за наявності технічної можливості. Зміна тарифного плану можлива в будь-який день місяця, але не частіше ніж один раз на місяць.

  • Якщо я змінюю тарифний план, чи переноситься невикористаний ліміт послуг?

    При зміні тарифного плану невикористаний ліміт послуг не переноситься. З того дня, коли зміни набувають чинності, Вам нараховується повний пакет послуг за новим тарифом.

  • Я телефоную на мобільний номер. Як відбувається тарифікація?

    Облік і тарифікація телефонних розмов відбувається посекундно.

  • Їду у відпустку та хочу тимчасово призупинити послугу телефонії. Як це зробити?

    Для тимчасового призупинення надання послуги Ви можете залишити відповідну заявку:

    • зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);

    •  якщо Ви є власником договору, звернувшись у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    Послугу буде призупинено з бажаної дати на термін, який Ви вкажете (від 1 до 365 календарних днів). Після вказаного Вами терміну послугу буде автоматично відновлено. Ви маєте можливість змінити строк тимчасового призупинення та відновити користування послугою телефонії раніше зазначеного терміну.

    Плату за користування послугою Пауза буде нараховано пропорційно кількості днів, протягом яких послугу було тимчасово призупинено.

    Важливо! Якщо у Вас на телефонній лінії встановлено охоронну сигналізацію, послуга тимчасового призупинення користування телефоном не надається.

    Якщо у Вас замовлено додаткові послуги, наприклад, послугу АВН, послугу пробудження,в період дії тимчасового призупинення вони не надаються та відповідно вартість за їх надання не стягується.


  • Як буде нарахований пакет послуг, якщо я призупиню надання послуги на місяць, починаючи з 10 числа поточного місяця?

    Пакет послуг фіксованого телефонного зв’язку буде нараховано у повному обсязі згідно з Вашим тарифним планом. Вартість пакету буде знято пропорційно дням місяця, в які послуга активна.
  • Мені не можуть дозвонитися. З чим це може бути пов‘язане?

    • Перевірте, чи вірно було покладено трубку після попередньої розмови. Скиньте дзвінок/встановіть коректно трубку.

    • Перевірте, чи справний Ваш телефонний апарат.

    • Перевірте, чи активна послуга. Чи немає заборгованості за Вашим договором.

    • Ви можете в автоматичному режимі зареєструвати заявку на перевірку/ремонт телефонної лінії, зателефонувавши на 0 800 506 508 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів) та користуючись підказками IVR.

  • Як часто я можу міняти тарифний план?

    Ви можете змінювати тарифний план не частіше, ніж 1 раз на місяць. Зміна тарифного плану є безкоштовною.

  • В моєму пакеті є ліміт хвилин на розмови по місту. Чи можу я перейти на пакет, де немає ліміту по місту та максимум хвилин на мобільні?

    Так, ви можете змінити тарифний план на «Домашній Безлімітний». В ньому не обмежена кількість хвилин на розмови по місту. Плюс надається 120 хвилин на розмови з абонентами мобільного зв’язку України.

  • Чи можу я підключити послугу IP-телефонії?

    Так, ви можете підключити послугу IP-телефонії «Smart Line з кодом 892». Для роботи послуги необхідно:

    • мати підключення до мережі Інтернет.

    • завантажити SIP-клієнт на ваш пристрій.

    Можливості:

    •  приймати/здійснювати голосові виклики на будь-які номери абонентів України, та навіть відео-дзвінки до інших абонентів послуги «Smart Line з кодом 892». Формат набору номерів 044 XXX XX XX;

    •  користуватися послугою на декількох пристроях - персональному комп’ютері, ноутбуці, смартфоні, апаратному IP-телефоні, який підключено до мережі Інтернет. Отримання вхідних викликів буде відбуватися на пристрій, який було зареєстровано в мережі останнім;

    • користуватись додатковими видами обслуговування (ДВО) посилання.

    Тарифи для абонентів послуги «Smart Line з кодом 892» можна дізнатись за посиланням.

  • Як мені замовити послугу Інтернет?

    Ви можете замовити послугу:

    • Подзвонивши за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів), (044)246 68 00 (згідно тарифів Вашого оператора);

    • Завітавши у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу найближчого центру Ви можете знайти на офіційному сайті 

    • Заповнити відповідну заявку на сайті www.ukrtelecom.ua

  • Як я можу вимірювати швидкість Інтернет?

    Ви можете перейти за посиланням та нажати кнопку «Старт». Далі відбудеться автоматичне вимірювання швидкості скачування, завантаження, Ping і Jitter.

    Ping – це затримка під час передачі пакетів між двома точками, мс.

    Jitter – це коливання затримки під час передачі пакетів.

    Рекомендуємо підключити модем напряму до комп'ютера (не через WI-FI), закрити сторонні програми (месенджери, торренти і т.д.), відкрити браузер без вкладок і виконати кілька вимірів у різний час.

  • Що може впливати на швидкість Інтернет?

    На швидкість з’єднання з Інтернет можуть впливати:

    • Швидкість у Вашому пакеті

    • Технічні характеристики Вашого WI-FI роутера

    • Некоректно налаштована антивірусна програма або встановлення декількох антивірусів одночасно

    • Завантаження певного сайту, який Ви хочете відвідати

    • Спроба одночасного завантаження декількох файлів великого об’єму.


  • В мене не працює Інтернет. З чим це пов`язано?

    • Якщо послуга надається по телефонній лінії, перевірте, чи працює телефон. Якщо працює, виповніть наступний крок. Якщо ні,

          - зателефонуйте у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

          - якщо Ви є власником договору, зверніться у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    • Надання послуги може бути обмежено у зв`язку із заборгованістю. Перевірити статус послуги можна:

         - зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

         - якщо Ви є власником договору, звернувшись у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    • Причиною можуть бути перепади напруги. Вимкніть модем від живлення на 3-5 хвилин, увімкніть, та перевірте, чи відновилася послуга. Якщо ні, перейдіть до наступного кроку.

    • Причиною складнощів можуть бути налаштування Вашого обладнання. Перевірте, чи вірно прописані налаштування на Вашому роутері. Для цього перейдіть за посиланням.

    • Якщо послуга надається по телефонній лінії, можливе не плотне з`єднання між розеткою і сплітером, між сплітером і роутером. Від'єднайте сплітер від телефонної розетки та від роутера. Підключіть роутер безпосередньо до телефонної розетки. Перевірте, чи з'явився доступ до Інтернет при такому варіанті підключення. Якщо доступ до Інтернету відновився, рекомендуємо Вам замінити сплітер. Якщо доступ до Інтернет не відновився, рекомендуємо:

         - зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

         - якщо Ви є власником договору, звернутись у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    • Якщо ви зробили всі кроки, що вказані вище, та з боку компанії немає обмежень у наданні послуги, рекомендуємо викликати майстра.
  • Як можна змінити тарифний план?

  • Їду у відпустку та хочу тимчасово призупинити послугу. Як це зробити?

    Для тимчасового призупинення надання послуги Ви можете залишити відповідну заявку:

    • зателефонувавши у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800, (044)246 68 00;

    •  якщо Ви є власником договору, звернувшись у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    Послугу буде призупинено з бажаної дати на термін, який Ви вкажете. Мінімальний термін тимчасового призупинення користування послугою телефонія – 1 доба, максимальний – 1 рік. Для користувачів послуги «Оптичний Інтернет» послуга тимчасового призупинення надається загальним строком не більше, ніж на 90 календарних днів протягом календарного року. Після вказаного Вами терміну послугу буде автоматично відновлено.

    Важливо! Якщо у Вас замовлено додаткові послуги, наприклад, Інтерактивне TV, Статична IP-адреса, на час призупинення основної послуги абонплата за них знімається у повному обсязі.

  • Як підключити та налаштувати роутер/модем?

  • Як налаштувати VDSL-модем?

  • Чи надається гарантія на модем, що я придбав у вашому ЦОА?

    Так. Якщо Ви придбали модем за стандартну вартість, гарантія на обладнання становить 12 місяців.

    Якщо ви взяли модем у користування на умовах оренди, гарантія становить 24 місяці.

  • Що таке послуга Інтерактивне TV? Які у нього переваги?

    Це послуга, що дозволяє Вам переглядати улюблені канали телебачення через Інтернет. Ви можете користуватись послугою на будь-якому телевізорі з ТВ-приставкою, на SMART-TV, або на мобільному пристрої (планшеті, смартфоні).

    Послуга Інтерактивне TV – це:

    • понад 120 найпопулярніших українських і світових каналів на будь-який смак, включаючи канали в HD-якості, необмежений доступ до кінозалів та 10 000 фільмів;

    • зручні сервіси для комфортного користування телевізором – TV-пауза, TV-архів, Батьківський контроль, Вибране, Телепрограма, Субтитри та Вибір мови озвучення;

    • канали та фільми, що відсортовані за рубриками;

    • 1 пульт для управління приставкою та телевізором.

  • Як підключити Інтерактивне TV?

    Для підключення:

  • Які переваги у послуги Інтерактивне TV?

    Ви можете користуватись зручними функціями у будь-якому тарифному плані:

    • ТВ-архів – можливість перегляду передач за останні 7 днів у зручний для Вас час;

    • ТВ-пауза – зупиняйте прямий ефір та продовжуйте перегляд з моменту встановлення паузи;

    • Перезапуск – переглядайте з самого початку будь-яку передачу прямого ефіру

    • Батьківський контроль – встановлюйте пароль на обрані канали та відео. Все, на що встановлено батьківський контроль, не відображається в розділі Пошук.

    • Вибране – створюйте власний список улюблених відео чи каналів і отримуйте швидкий доступ до них

    • Розклад телепередач та опис телепрограм – можливість подивитись розклад телепередач на наступні 7 діб. В описі відображено дату та час виходу програми/фільму, назву та короткий опис змісту телепередачі.

  • Скільки коштує Інтерактивне TV?

    Ви можете обрати будь-який тарифний план за власним смаком. Інтерактивне TV - це до 120 найкращих національних і світових телеканалів на будь-який смак (HD-канали, Сімейні, Розважальні, Інформаційні, Пізнавальні, Кіно, Спортивні, Дитячі та Музичні), а також 10 000 фільмів, серіалів, програм і шоу різних жанрів. Детальніше про вартість та наповнення тарифного плану, а також замовити додаткові пакети Футбол HD за додаткові 49 грн/міс та МегаХіт за додаткові 59 грн/міс за наявності основного тарифного плану послуги «Інтерактивне TV». Абонентна плата включає можливість користуватись послугою на одному телевізорі та на двох мобільних пристроях.
  • Чим відрізняються тарифні плани?

    Пакети відрізняються кількістю каналів, різноманіттям фільмів у розділі Відеотека, кількістю кінозалів, наявністю HD каналів. Але головні переваги послуги доступні всім! Для користувачів всіх пакетів є можливість користуватись зручними функціями ТВ-архів, ТВ-пауза, Перезапуск, Батьківський контроль, Вибране та слідкувати за розкладом телепередач, що Вас цікавлять.

  • Чи надає компанія ТВ-приставку для користування послугою на телевізорі?

    Так, ви можете взяти ТВ-приставку у тимчасове користування або придбати її, звернувшись у центр обслуговування абонентів Укртелеком.

    Компанія надає ТВ-приставку MAG 255. Її укомплектовано:
    • Пультом дистанційного управління
    • Зовнішнім блоком живлення
    • Телевізійним кабелем 3хRCA (тюльпан)
    • Інструкцією користувача.

    Більш детально про встановлення приставки та додаткове обладнання тут

    Для Вашої зручності доставку та налаштування обладнання може здійснити наш працівник.

  • Як мені користуватись Інтерактивним ТV на смартфоні/планшеті?

    Для користування послугою на мобільному пристрої необхідно:

    • встановити мобільний додаток Інтерактивне TV через Google Play або App Store

    • авторизуватись у додатку, ввівши код активації. Код активації можна отримати, подзвонивши у Контакт центр 0800 506 800, або звернувшись у Центр обслуговування абонентів.

    Вимоги до пристроїв:

    • Мобільні телефони та планшети Android (Версія операційної системи: 4.0.3 або більш пізня)

    • IPad / iPhone (версія операційної системи: iOS 7.0 або більш пізня) .

  • Чи можу я користуватись одним пультом для керування ТВ-приставкою та телевізором?

    Так.  Для цього необхідно здійснити прості налаштування:

    • Натисніть кнопки 234234.png та 2222.png і утримуйте біля 2 секунд, поки зелена копка почне горіти яскравіше. Це означає, що пульт готовий до програмування.

    • Натисніть кнопку 234234.png для програмування, тоді зелена кнопка почне мерехтіти.

    • Розташуйте випромінювачі пультів телевізора та ТВ-приставки один навпроти одного на відстані приблизно 1 см.

    •  На пульті телевізора натисніть і тримайте кнопку Увімкнути/Вимкнути 2 секунди. Цією кнопкою Ви зможете запрограмувати пульт ТВ-приставки.

    •  Кнопка 234234.png ТВ-приставки почне мерехтіти. Це означає, що пульт запрограмований.

    •  Натисніть кнопки 234234.png та 2222.png для збереження. Червона лампочка повинна згаснути.

  • Як мені встановити список, в якому будуть мої улюблені канали та відео?

    Ви можете скористатися функцією «Вибране», що дозволяє додавати обрані відео та телеканали в окремий список для швидкого доступу до них. Оберіть відео/телеканали, який ви хочете додати до списку «Вибране», та натисніть на кнопку 33333.png . Повторне натискання цієї кнопки знімає відео/телеканали з Вибраного. Ви можете формувати список вибраного окремо для кожного розділу: для телеканалів і Відеотеки. Ваші улюблені відео та телеканали, які Ви додали у Вибране, буде виділено жовтою зірочкою 44444.png.

  • Як мені змінити мову озвучення?

    Ви можете обрати для озвучення українську, російську та англійську мови для телепередач або фільмів.

    Наявність доступних мов озвучення відображається позначенням 55555.png в меню відтворення відео або телепрограми.

    Налаштування мови озвучення здійснюється натисканням кнопки 66666.png на пульті ТВ-приставки.

  • Як мені налаштувати ТВ-приставку?

    Для налаштування ТВ-приставки радимо скористатися Інструкцією

    Також Ви можете замовити підключення до послуги Інтерактивне ТV  працівниками «Укртелеком» (доставка, налаштування обладнання, виконання інсталяційних робіт, прокладання кабелю). 

  • Як перевірити, чи надійшла оплата?

    Для перевірки зарахування оплати Ви можете: 
    • Подзвонити за номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів),   
    • завітати у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу Ви можете знайти на офіційному сайті.

  • Як самостійно сформувати паперовий рахунок для оплати?

    Переглянути/роздрукувати свій рахунок можна на офіційному сайті компанії  у розділі «Роздрукувати рахунок»  (достатньо ввести номер телефону з міжміським кодом (10 цифр) або номер особового рахунку (16 цифр).

    Ми рекомендуємо вносити сплату швидко та зручно:
    • на сайті Укртелеком в розділі «Оплата» (без комісії);

    • за допомогою платіжних онлайн систем. Наприклад, на сайті Portmone або Приват24.


  • Я їду у відпустку. Як мені тимчасово призупинити надання послуги телефонія? Скільки я буду платити?

    Для тимчасового припинення надання послуг телефонії Ви можете:

    • зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів),  
    • завітати у найближчий центр обслуговування абонентів Укртелеком. Адресу Ви можете знайти на офіційному сайті.

    Вартість послуги тимчасового призупинення надання послуги та її подальшого підключення можна подивитися – за посиланням для послуги Телефонія та для послуги Інтернет.

    ВАЖЛИВО! Якщо у Вас встановлено охоронну сигналізацію, замовити тимчасове призупинення номеру неможливо!


  • Я часто телефоную на мобільні номери зі стаціонарного телефона. Тарифікація похвилинна чи посекундна?

    Тарифікація відбувається посекундно. Для економії коштів ми рекомендуємо Вам тарифний план «Домашній безлімітний». До цього пакета включено 120 хвилин на розмови з мобільними номерами.

  • З чого складається «сума до сплати», зазначена в рахунку?

    • В "суму до сплати" входять:

    • заборгованість на початок місяця (якщо вона є)

    • нарахування плати по основним та додатковим послугам, що у Вас підключені

    • нарахування за телефонні розмови понад  пакетні хвилини

    • передплата (аванс) на наступний місяць

    • сума до сплати  враховує залишок та всі оплати, що ви вносили протягом розрахункового періоду.


  • Як мені поповнити рахунок онлайн? Чи сплачуватиму я комісію?

    Ви можете здійснити оплату на сайті Укртелеком. Заходьте за посиланням. Вам достатньо ввести номер телефону у форматі +380 ХХ ХХХ ХХ ХХ, або номер особового рахунку у форматі 16 цифр (ХХХХХХХХХХХХХХХХ). У разі оплати через форму на сайті комісія не стягується. Кошти зараховуються протягом доби.

  • Як дізнатися, скільки коштів на рахунку?

    Ви можете перевірити баланс:

    • У паперовому/електронному рахунку;

    • За номером Контакт-центру 0(800) 506 800 (дзвінки безкоштовні в межах України з номерів українських операторів);

    • Завітати у найближчий центр обслуговування абонентів. Адресу Ви можете знайти на офіційному сайті.

    •  А на сайті Укртелекому в розділі оплата можна перевірити суму до сплати (посилання).

  • Що робити, якщо я під час оплати невірно вказав номер особового рахунку/телефону?

    • Зателефонувати у Контакт-центр за номером 0(800)506 800 та надати інформацію про назву установи (банк, термінал), де було здійснено платіж, номер платіжного документа, суму, дату та час здійснення оплати;

    • Також з оплаченим рахунком/чеком Ви можете завітати у до  найближчого центру обслуговування абонентів. Адресу Ви можете знайти на офіційному сайті.
  • Коли мені краще сплачувати рахунок?

    Ми рекомендуємо сплачувати рахунки якнайшвидше, але не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом/місяцем, для безперервного користування послугами. Зверніть увагу! У разі сплати через відділення Укрпошти або банку, час зарахування коштів може збільшуватись до декількох робочих діб.

  • Чи обов‘язково сплачувати аванс?

    Ми працюємо за авансовою системою оплати рахунків. Саме тому ми радимо сплачувати аванс для безперервного користування послугами.

  • Які існують способи отримання рахунків?

    Ви можете отримувати рахунки:

    • самостійно сформувавши рахунок на сайті Укртелекому;

    •  на електронну пошту;

    • у паперовому вигляді. Ми радимо відмовитись від паперової форми рахунку для збереження природи. Рекомендуємо оплачувати послуги через Інтернет (наприклад, Portmone) або платіжні термінали. Після введення номера телефона або особового рахунку, Ви побачите суму до сплати безпосередньо у платіжній системі.

  • Хочу змінити спосіб доставки рахунку. Як це зробити?

    Ви можете змінити спосіб доставки рахунку:

    • через форму зворотнього зв‘язку, вказавши Вашу електрону адресу;

    • подзвонивши у Контакт-центр за номером 0(800)506 800.

  • Мені відключили телефон/Інтернет за борг. Що зробити для відновлення послуги?

    Для відновлення послуги необхідно якнайшвидше сплатити рахунок. Активація послуги відбудеться протягом робочої доби після зарахування коштів на Ваш рахунок. Для швидкого зарахування коштів рекомендуємо користуватись формою оплати на сайті  (достатньо ввести номер телефону з кодом або номер особового рахунку, 16 цифр). Ми рекомендуємо сплачувати рахунок до 20 числа для безперервного користування послугою.

  • Де я можу дізнатися інформацію про перерахунок?

    Якщо у розрахунковому місяці було здійснено перерахунок, Ви побачите цю інформацію у рядку «Інше» електронного/паперового рахунку.

  • Хочу змінити Тарифний План 10 числа. Як буде нараховуватись абонентна плата?

    Абонентну плату буде нараховано пропорційно дням користування певним тарифним планом. Тобто, з 1 по 10 число включно буде нараховуватись абонплата за діючим тарифним планом , з 11 по останній день розрахункового місяця абонплату буде нараховано за новим тарифним планом. 

  • Як мені розібратись у рахунку, що ви надіслали (із чого складається рахунок)?

    Роз’яснення до паперового рахунка з авансом


                                 bill.png

    1. Реквізити одержувача платежу.

    2. Реквізити абонента.

    3. Розрахунковий період, за який сформований рахунок.

    4. Дата формування рахунку у системі розрахунків.

    5. Cума заборгованості або залишку на перше число розрахункового періоду.

    6. Cума оплат, що надійшли на особовий рахунок абонента протягом розрахункового періоду.

    7. Нарахування за послуги у розрахунковому місяці, наприклад:

    - щомісячна плата за тарифним планом, що включає послуги телефонії, Інтернет, Інтерактивне TV, оренди обладнання тощо.

    -  дзвінки на мобільні номери, міжміські та місцеві розмови.

    Плата за такі дзвінки здійснюється за понадлімітне використання секунд відповідно до обраного абонентом тарифного плану.

    8. Перерахунки за попередні періоди, відшкодування на користь абонента або оператора.  Детальніше у п.15.

    9. Сума заборгованості або залишку на перше число місяця, що наступає за розрахунковим.

    10. Сума передплати на наступний розрахунковий період. Це сума усіх абонплат за послуги, що підключено (телефон, Інтернет, Інтерактивне TV, оренда обладнання тощо).

    11. Сума до сплати з урахуванням передплати.

    12. Обов’язковий термін оплати.

    13. Деталізація нарахувань щодо послуг, отриманих абонентом у розрахунковому періоді.

    14. Перелік послуг, що входять до Вашого тарифного плану.

    15. Додаткові нарахування, що увійшли у рядок «Інше» (п.8):

    • перерахунки за попередні періоди;

    • відшкодування на користь абонента;

    • відшкодування на користь оператора;

    Податки: ПДФО та Військовий збір.

    16. Деталізація розмов міжміського, міжнародного телефонного зв’язку тощо. Якщо обсяг розмов в межах ліміту тарифного плану, поле «Вартість» буде порожнім.

Оберіть послугу, яку треба перевірити



Не працює Інтерактивне TV

Перевірте, чи працює Інтернет